Saturday, February 5, 2011

2 days left....

suara mamat2 tgh mengarut dalam tv, memecah keheningan pagi yang penuh dengan kesedapan untuk tidur ini menemani aku yang sedang bosan mengisi masa yang terluang - masa yang free dari segala kesibukan yang tidak jelas ---- yang hanya bersisa 2 hari je lagi... shud i cry? or shud i happy for dis?

1minggu yang free telah berlalu hampir 6/7 dari total keseluruhannya.... apa yang aku dapat dari liburan ini sememangnya tirah baring yang sangat cukup (klu sebelum tu dapat tifoid, konfem dah sembuh lepas tirah baring nie, heheh)

adakah ak sudah bersedia masuk THT - katanya santai - jaga seket - tp ad kata cakap kat sini kna cuci2 alat - ad kata xleh buat masalah kt sini - kesimpulannya selain minggu 1 aku belum dapat bayangkan kehidupan apa yang ak alami untuk 5-6 minggu ke depan - satu harapanku, ak dapat ujian minggu ke-5 dengan jayanya - Ameen...


tomorow planning for street hunting, again at losari beach - menyahut seruan kerajaan sul-sel untuk berjalan pagi - moga2 pagi besok cerang benderang tanpa hujan membasahi bumi.

today planning? - keluar dating - hehhe =)

--- hopefuLLy dpt guna dis 2 days dengan sebaiknya ---

No comments:

Post a Comment